Egy kis kedvcsináló

?Az eLEMÉR iskolai önértékelő keretrendszer véleményem szerint az elmúlt évtized egyik legjelentősebb, kiválóan megoldott oktatási informatikai fejlesztése. 

Nem pusztán mérőeszköz, de fontos oktatáspolitikai döntéstámogató eszköz és tanár-továbbképzési platform is. Ez a kérdőív oktat és irányt mutat, nemcsak adatokat gyűjt?. a nemzetközi gyakorlatban alkalmazott értékelő rendszerekkel ellentétben az eLEMÉR nem pusztán adatgyűjtő oldal, fontos szemléletformáló feladata van.  Nem egyszerűen arra ösztönzi a felhasználót, hogy végezzen (munkaigényes) felmérést iskolájában, hogy majd szembesüljön az információs és kommunikációs technológiák (IKT) bevezetésével kapcsolatos számos megoldandó problémával. Az eLEMÉR arra is vállalkozik, hogy bebizonyítsa: érdemes vizsgálódni, hiszen az iskolai igények megismerése, a rendelkezésre álló emberi és infrastrukturális erőforrások feltárása könnyebbé teszi a kommunikációt és az oktatást.? (Kárpáti Andrea)

You can leave a response, or trackback from your own site.

Szóljon hozzá!


Free WordPress Themes Design by New WordPress Themes | Thanks to Insurance and Home Insurance